copy? boleh blah !

Sunday, January 23, 2011

botbotbot.

Rajin nya, umar abdul aziz nak buat tag ni . Thnks kak anis sya-cntek ...

instruction : write from A to Z , anything about you ^_^

nme yg telah di cipta sejak azali lgi utk saya ialah umar abdul aziz.
sakai is the only one of my second name
hidup saya sentiase diselebungi oleh sengal. Tak kira la saya ke , org lain .. yg psti. Sangat sengal xD
lipas , ok . cicak , ok . TIKUS ? aaaa.. geli nyerr !
kauorang mesti suka kawan dgan saya . tpi , mesti tak lme . sbb ......... HAHA !
sakaisakaisakai.. huuu ~ I love that word..
hobi , kalau nk dikire kn .. 100 pun ade . but , saya lgi suka tido.
belajar : wohhh.. malaz nyeeee --' 
gila or x siuman sngaje dibuat-buat , k ? haha xD terima kasih . saya mmg psycho . :O
TV, modem .... makanan ? pape je la . saya x bleh nak wat pape selain drpd mati kebosanan kalau xde awk!
facebook pun sme gakk. =P
24031998 ingat kod ni. nescaya kauorang akan tahu hari yg plg digemari oleh umar . hihi ...
maen kejar2 msih lgi diwarisi oleh saya smpai sekarang. best wohh.. 
menciplak ayat org adalah salah stu hobi saya , tahu ?
sambung kpd makanan tdi , saaayaaaaaa suka mkn kerepek ! humm , what ? haha , hakikat ~
ayat yg plg best dijumpai dlm kamus dewan hasil karya Dr.umar sir aziz ialah .. Welcome to facebook. (wtf).
what ?! soalan yg sering .. eh , selalu keluar drpd mulut comel sye ni.
Daaaaaaaaaaaaa~ yupp .. ni pun smee . hobi ^^

okeyy . Tag time !
kak anis sya-cntek , nadlie , busy girl , nisahh , khalifah yusuf , geum izzati , raihan zz , alyn elizabeth , tiera , wanie . okey ! buat skang... jgn bnyk songeh. yg laen uhh.. kalau nk buat , sangat dialu-alukan ..





No comments: