copy? boleh blah !

Sunday, January 16, 2011

Update -,-

 Assalamualaikum w.b.t.


hye blogers ! hari nie hari yg ader la sedikit mood nak meng-update bloggie kuno nie . lme gile ouhh dah tak jenguk2 blog nih. haha , aku msih dngan DUNIA FACEBOOK aku lgi . haha , sakai .. mne tak nyer .. ramai gile add aku .. dan , mereka2 yang add aku tuh .. baek2 belake . Setelah dua minggu bersekola di Semi Abim Sungai Ramai dalam. belum ade feeling ape2 lgi kt school tu.. tmpt yg sme .. kawan2 pun sme .. mood pun sme jer .. BOSAN --' 
Ape yg best nyer ?? aku nak skola laen pulak !! haishh , nih yg nk menyanyi nih . semakin lme aku skola situ . semakin sakai la aku . tpi , xper .. aku akan mengubah hidup bosan aku kpd Happy , alaa.. 3 taon lgi ptu Bla arh .. rite? by the way .. skrang .. setiap ari sabtu ... geng2 aku berkumpul kt TTC (taman tasik cempake) utk lathan bola . yupp ! mmg best .. but , yg x best nyer .. x sume ader . geng2 aku da mcm stranger dah . kontek2 pun melalui phone atau Facebook . 
xpe xpe. jangan risauu .. 4 biji laptop serta sebji komputer  ada di sini =)


Homework x de . 
keje skola x de .
Homework x de .
keje skola x de .

   huhu , sometimes I love Semi Abim . 
but sometimes I hate Him ! what thee .........................

okokokokok... sudah smpai mse nyer utk tutup laptop ni. perhh , berasap dah .. 14 jam x tutup-tutup .. HAHa , 
bubye .

No comments: