copy? boleh blah !

Sunday, November 27, 2011

CccuTtti?


Assalamualaikum,.. so, sekolah dah pun tamat. dan aku masih tak dapat carik kt mne mne dictionary ape itu,.. cuti Yang Sangat Mengembirakan Hati Semua Pelajar Pada Masa Ni. (YSMHSPPMN). aku macam pelik lah, Kenapa YSMHSPPMN tu xde langsung kot kt aku ni haaaaaaaaaaaaaaaaaacummm!


Mungkin ngonline, tido tengah malam, bangun tengahari, terlepas breakfast, mandi lps zuhur, sambung ngonline dan ia berulang ulang like HEYYY! itu ke yang best sngtt??? pelik btol lah ! mungkin yang dpt pergi bercuti tu bahagia la otak, perut, punggung, dan semua organ2 die kot tpi bagi aku ni haaa. x bahagia langsung. Haishhhhhhhhhhhhhh untunglah dapat bercuti ke hongkong, mandi2 kt pool depan hotel 5 bintang kan? sob sob


*************************

Haha yang atas tu hanyalah lakonan je semate-mate. Aku xde la bengang mana, sedih ke hape. mungkin YSMHSPPMN tu mmg ade kot. yang best nye cuti ni ialah tidak berdepan dgan buku. haha tiap2 hari dpan muka buku je. ok maybe tumblr jugak. dan blog. blablablabla, -.-


lagi aku tak suka pasal cuti ialah,..... mak ayah aku x bgi duit. kalau bagi pon. cepat je lesap. contoh RM5, haha sehari, makan gula2.


kbye assalamualaikum. HAHA xde idea doh sorry.

No comments: