copy? boleh blah !

Monday, January 23, 2012

Maybe............ .........


Ok Hai, Assalamualaikum. Long taim no sii. erk,
dededede, okey. dah dekat 2 bulan aku tidak menghiraukan belog ni. mungkin sebab aku bukan lgi umardinggo wtf. LOL! act aku xde mende nak tulis. Eh, ade ade ade. nampak tu? tu....

Chelsea Chelsea Chelsea. wahahaha lawa bukan? aku memang awesomeeeeee!
aku beli baju tu sempena hari raya cina of course, goal lipatan torres yang terkena palang kemudian di voleyy oleh lampard, hahaha dan Yeah, people! aku rumah Biruuuuuuuuu!
saya masuk lumba lari.


Orang TM, adelah sangat bangang. mereka tidak datang ke rumah saya secepat mungkin untuk memasang intornet semasa cuti panjang. oleh sebab itu, saya tidak menceritakan apeeeeee diaaaaa lah yang aku buat time cuti?! 

okey, first aku pegi sunway. jumpe artis,... dan ini gamba die. CLICK umar macho , umar macho2
di sana, aku turut menyumbang suara siket. gune mic, ehem ehem, CLICK umar ninja  untuk gmbar.
*maaf, gambar buruk. maklumlah gune iphone jerk. dslr tinggal depan pintu rumah =,=

Sec, aku pegiiii kedai peraboottttttt je. beli barang2 rumah untuk rumah yang baru ni haaa. yes bebi, new house. tadaaaaaaa, the end. summer sucks!

Kerja aku sekarang ni, pegi pasar malam carik kawan perempuan Wahahahhahah!

Okey, aku malas citer pasal sekolah. Kerana ia suck gile bab tut iii. malas.
aku cume nak bagitau weh baju chelsea aku cantek bodoh dan hey Gong Xi Fa Cai. 

thank you vewy much Qahira hasnan. nah amik ni, Muah Muah Muah. 
                                              Kbye.

No comments: