copy? boleh blah !

Sunday, May 1, 2011

Si dia .




Assalamualaikum kawan2 ,
update kali ini terpaksa dipercepatkan semenjak saya dah suka blog2 , nihh . hihihi .
apesalah nyer kann saya nak perbanyakan update. :D saya terlalu ikut mood sangat kott. 


 tema : SAYA.

Saya, umar abdul aziz bin samsudin. sumpah dah terjatuh cinta kat seseorg ni . die cntekk wee, geram. hehe. tpi , malang nyerr dia ramai peminat. mne tak nyerr ? dh hott mestilah famous. setiap kali terjumpe die kt Facebook or twitter . nak tegur ? ohh , malu . so , tgk gmbar jer la.. Selalu jgak berdoa kt Allah supaya ketemu kan kite . tpi , itu hanya la angan2 . die , kalau gi shopping mestilah kt tempat gmpak2 . hishh , saya? haha, selalu la jgak gi tmpt2 yg best shopping ni. :DD diee , kalau nak diikutkan .. kt mana2 die pergi mesti ade org disamping diee. x kire la lelaki ke perempuan . hati sakit jer. die nie rajin buat video . tutorial ker , pape ker ? tu membuat kan saya lgi heart kt die. Yucks! -..- die suka tgk citer Spongebob ! sama la ngan saya. tpi , die tau kerr yang saya pun suka citer tu? kt Fb die selalu buat status ' I love you guys <3 ' . tpi , jangan harap la saya nk tergolong dalam perkataan 'guys' tu . Semua org suka diee. saya? ohh saya jahat. -.- Friend die beribu org . jangan ckp aa. nk komen or like gmbar die pun xde mkne nye jugakk . die layan komen member2 die jer . famous kan ? budak mcm saya ni , siapa je nk layan. dann saya pun buat keputusan saya nak berputus asa terhadap die. kayy ! KAU PERFECT , AKU X LAYAK SUKA KAU DAN KAU X KAN TERPIKIR UNTUK SUKA AKU. hmmm , ayat tu masih blum dpt saya luah kan . bukan setakat mulut jerr. dalam hati pun x bolehh . saya suka die gile2 , macam mana saya nk putus asa ? cintaku bertepuk sebelah tangan wehh , lagu mawi . hihi , BESHH ! disebabkan mood saya x berape baik . meh saya malukan die... nahh ! facebook die

            huh.awak2 sume bleh tgk muke cntek die kt situu , :'( .  

kayy , mood berubah kjp ! klahh , smpai situ sahaje buat kali ni . saya update bile2 nnti . babai bloggie ku , 
Assalamualaikum :)
 



Saya tak sabar nak tgk satu citer ni haa. citer melayu da gmpak , lagi2 pelakon lelaki terbaik berlakon kann. 

Nah!

 
 
 bende yang kita ingin kan tak semesti nye akan dpt,
tetapi , bende yang kite x jangke or x ingin kan selalu dpt.semue nyerr Allah yang menentukan.
maaf , cerite diatas bukan untuk meng'aibkan sesape. 
Wassalam daripada umar.
 

No comments: