copy? boleh blah !

Wednesday, June 15, 2011

Kau tahu ? tak tahu punyer .


Wehh susah jugakk doh macam ni. result aku semuaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa macam benda alah itu. aku terlalu fokus sngt kt nasyidd ni. atau, malaz . atau , ah! aku usaha lagi la eh akhir tahun ade lagi. huhh, dan aku xde mnde pun nk citer. just nk citer pasal tahi jer. hihi, aku malaz nak sedih2. ape, aku time pekse tido. bnyk x buat. ni angkara nasyid lah ni -.- jdi , x sedih. aku bleh usaha dan cube bnde lgi. Haduhh, mnde skrang aku pun dah malaz doh nasyid. boooooooooooooossaaaaaaaan. patu, biler nk buat show . mic rosak. mmg terbaek ! aku suka menyanyi. tpi, tak tau lahh. susah nak bawak nya jdi kerjaya . gosh sambung balik. kalau la aku usaha , buat betul2 , x tido dan cube untuk berfikir gune otak. ttbe bnyk fail mmg PATOT lah aku bersedih. dah aku x sedih. TITIK. msti korang rse aku bodoh gila kan? hahaha, Ya . memang pon. Haihh. buku2 bnyk hilang, x jumpe itu mksod aku. dah nak seminggu , aku x bawak buku pape pon. hihi, TIME B.A ustaz perli2 la kan. maklumlah , ustaz ckp kt kawan2 stu kelas. AKU, dan Kawan2 aku ni ... kurang hajar. sbb nak berlatih nasyid. sebab nak mengharumkan name skolah. iye la kan, die ingat nyer kiteorg nak ponteng. HAHAHA, nasyid lagi . bnyk betoii salah kau . hidup aku susah wehh kawan2 yg disayangi. aku hnyer mampu tersengih bile ingat2 balik. masa barang2 yang aku nak gune time tu , mmg dahh penting sngt dah bende tu. ttbe xder ! xder ! iye. xder. tige kali aku ulang -.- Biler x nk gune , wah ! terletak cntek kt dalam laci tu. wauuuu, sweet kan ? rse nak meletop jer. Minggu ni xde mnde kelakar. xbest . yang best org indon dtg. giler peramah dieorg doe. sampai snap2 gmbar aku lgi. hahaha, bangge! nway, aku ade member baru masuk abim. baru masuk SEKOLAH ABIM! aku ulang. aku tnyer die , ape perasaan kau masuk skolah ni. die x jawab. dan aku pakse die suruh kte, SEKOLAH NI LAH YANG PALING X BEST. dan die pun ikut apa ape yg aku soh ckp. hehehe, ehh. lupe, nme die Hasyim bin blablabla . budak baik aku tgk. Aku sedih weh , sedih . mak aku , x bgi tgk citer KL gengster. semuaaaaaaaaaaaa dah tgk. dan semuaaaaaaaaaaaaaaa kata best. hahaha, best nyerr. k shut up. aku anak yg soleh. biler mak aku kte TAK mkne nye TAK . hmmmm Aku akur, Aku....
AKU SEDIH AKU SEDIH AKU SEDIH.

Petang2 danial cubit tangan aku bukan maen lgi pedih,
kau tahu ? aku giler gile gile gile sedih.

Sekian, hari ni hari RABU. Kbye Assalamualaikum. 

No comments: