copy? boleh blah !

Sunday, August 14, 2011

Kau tak tau.

Assalamualaikum, hmmmmm. pic tu , aku maleh nak describe pape. tnyer aziz sndiri nnti . hekkk ^^ AZIZ? hahahahhha, aku tiru 'seseorang' yang mengambil name akhirnya sebagai title blog. hihi cool pe. haaa weh. tadi aku hambek kalkulator . dan aku kire-kire lagi 16 hari lagi nak RAYA. betul ker? ape itu raya? haishh , soalan bodoh. hahahahaha..  series tak sabar gile.

aku sedih doh sekarang ni, tahu kenapa? shhhh. aku tengok cerite my heart kt pelangi.lame gile x tgk cerite. meleleh hingus aku tengok cerite tu balik. kakak-kakak aku macam biasa nanges. adek aku lak , x habeh ngan pokemon die. ehh . cerite tu drpd aku dajah 3 kayy? teringin ah nak tgk balik . jiwang gile. menusuk kalbu betol. sweet kan? tuih. tpi cool lahh , heroin die cantik. pompuan tomboy tu mati. yang cantik tu hidup ptu kawin ngan irwansyah. irwansyah tu bodoh sngt smpai pompuan tomboy tu mati bru die tau pompuan tomboy tu suka die. sangat romantik. happy ending. HAHA! sedih ah. :'<

wah, ni haa. mesti korang x tahu semalam FB aku kene hack. yeah terima kasih dekat kak SYAKIRAH ANIS sebab marah die semalam. dan die teros beredar. Wahahaha TAMAT.

tu diaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, anwar hadi.

k hari aku berbuka kt kenny rogers. yeh yeh yeh. Assalamualaikum. ;-)

No comments: