copy? boleh blah !

Saturday, June 22, 2013

Hari usahawan cilik whut?


23Jun2013 - Harini tah ade satu carnival yang jet jet meriah katanya yang sekolah kiteorg buat. Sebenarnye not bad lah. best lah. ade kiteorg kut yg meriahkan tah aku taktau. tpi yang dok pusing jerit jerit tengah2 sekolah dok promote kedai kiteorg tu, kiteorg lah. takde mende pun nak tulis, so nah tgk aku bagi caption bagi setiap moment!



hensem

Time ni kedai belum bukak pun, tapi dah ade orang nak beli. bodoh betul x fhm bahasa. 

bersama gadis idaman semua orang



Tema baju biru tu gua yang cadangkan oleh sbb kemeja baru gua so yeah! 



hensem




capek

Cik liyana ni 

bersama gadis idaman semua orang 2

Izzue islam tadi singgah kedai beli air.

hulur kupon. atototo izzue

Gay

Gay, semua nak sama.

penyangak

penyangak penyangak

Copy dress up aku

atototo chelsea

penyangak penyangak

Gay

Hensem

hensem

hensem

Hensem Hensem

Puan Rahila

muka penyangak



Suhaila tengah marah. lol

macam biasa, hensem.

dua orang masok air. 



tak comel.

ni comel.

taat suami.



izzue tengah nak bayar

Shara sempat bergambar dgan izzue islam.







pelanggan istimewa 

sweet couple gittew. rehan curang dengan suami cerai dia, Danial.





Uztaz Nazzil & Izzue Islam

masuk air time ni.






get a room guys!

Hispter

dak dak hipster






atotot





















babi masuk hidung siot

ha 

ha






























Pemenang.

sob sob 

No comments: