copy? boleh blah !

Wednesday, April 13, 2011

dollaR.

Assalamualaikum .
sayang adek beradek aku. kbai .

Haii awak2 semue. minggu ini beshh sangat tahu ? hehe, xtahu nie.. aku , ngan family aku gi jalan2 . Huahua yang lagi beshh mama saya benar kan saya ponteng sekolah hari tu. itu pun si umar abdul aziz ni mendesak. kata nye letih la , sakit kaki laa. HAIHHH, die xsedar lagi tu yang die da form 1 . x lme lgi nak PMR da.. woo, cpt nyer masa. rasa2 baru je mcm budak dajah 1. hoho, act. bende2 tu aku x nk citer pun . aku nk bagitau kat sini aku da tahu selok belok camera aku. lololo, you tunggu I upload gamba2 santek nanti ek , you? k sumpah sengal sengal . dan minggu ini juga lahh henfon ku kene rampas. masa aku BAWAK henfon aku tuu ,berdering gile kuat . ni alarm pnyer psl la nie ! aaaaa. k dah dah . tapi semue tu x apa apa, da dapat balek pun . saya happy laa. happening gile kawan2 skrang ni. tibe2 jer . x sangker. best best best . =D 

nway , bekas2 form 3 dan bekas darjah 6 mahu dtg sini.why cool is that? can't wait laaa. Nikon D3000 akan jalan kn tugas beliau . kbai ! budak happy mau chow.

No comments: