copy? boleh blah !

Wednesday, April 20, 2011

Persoalan .

Assalamualaikum .

Beza antara perempuan dan lelaki banyak. Semua tu Allah da tentukan nyer . dah tertulis da pun dalan Quran. Dan hari ni , ehem. Today , saya nak tunjok kn berbezaan antara dua jantina ni dalam perkara yang remeh konon nyerr. 

Situasi lelaki :


Wanita : Hai , nama saya siti . awak hensem laa. boleh berkenalan? bile2 nanti , boleh la kite belajar sme2. keluar2. mesti best kan ? nama awak sape ek ? hihihi .        

Lelaki : ...........................................

Wanita : HOI

Lelaki : maaf .

Wanita : 
 Batak sombong siot mamat ni . orang dah cakap bebaik . buat tahi lak. si*l tol. nak ngerat silaturrahim laa ! x hadap doe aku nak ckp ngan kau ! bodoh tol ..  ishh , blahh aaa !   

Situasi wanita :

Lelaki :  Hai , nama saya amir .. Boleh berkenalan x? da lme ke duduk sini ? 


Wanita : ............................................ ( tak layan ) .


Lelaki : uihhhhh , sombong benorrr laaa. hehehe 


Wanita :
heyy babi ! yang kau menggatal ni kenapa ? nak kacau2 anak dara orang mcm sial ni kenapa setan ? kau nak aku panggil bapak aku datang kee ha ? jangan dekat !!!


ohh mai gosh ,haha..kesian lelaki. =D sangat ketara sekali.hoho, pikir2 kan laaaa.bak kata pepatah yang dicipta sendri oleh prof. umar . Tak layan kene maki , tegur kene hamun . Maki hamun . kan aku ckp jangan layan aku , kau degil sangat ! kbai.

info : bukan ingin menghina kaum perempuan.Tpi, kebanyakan nyer begini sekrang . masih ade yang lemah lembut lagi . jangan risau ! hehe . nama hanyer rekaan semata-mata. x semue perempuan ape yang diperkatakan di bloggie umar ni yerr. :D ohhh perempuan !

2 comments:

BUDAK ABIM said...

serious , aku tk mcm tuh =)

Umar Dinggo ! said...

Kebanyakan perempuan zaman sekaran,tak semesti nye kau. :D