copy? boleh blah !

Sunday, May 8, 2011

Happy mama , mummy , mothers , umi , ibu 's day ~

huu, tajuk plg panjang dalam sejarah blog umardinggo nie.. suck gilerr doe. haha, maaf . Assalamualaikum semue. iniumarabdulazizsam. umarabdulaziz nak bgitau ni haa. yang die malu nak kate kt mak die yang die sayang mak die.. depan2, haha. I hope mama saya dapat bukak belog suck ni dan baca la eh ? kayyy. mama I LOVE YOU. yeaaaaa. hahahahahahah, aku happy gilaa. yang x happy nya pereksa nak dkat. aku x bce pape pun. wtf ! hahah, jangan layan aku jangan layan aku jangan layan aku jangan layan aku jangan jangan jangan.









CANTEK NYA BELIAU. SIAPA HUH? MAMA SAYA LAA. HAHAHA, JELES KAN? HEHE xde la. aku tahu mak korang pun cool dan sngt istimewa buat korang rite? sama la ngan aku. SMILE. Happy mother's dayy , PUAN RAHILA BINTI MOHD YASIN. selamat hari ibu. tanpa anda, tak adalah umarabdulaziz di dunie ni. dan bile xde umarabdulaziz, xde la belog ni. bile xde belog ni , xde la post nie, x kenal la korang siapa umarabdulaziz. korang kene berterima kasih kt Puan Rahila nie laa. haaa, die lahir kan umarbadulaziz tahu.hehhh , may Allah bless you Mama . Allah selamat kan anda , InsyaAllah. k choww ! bye.


Kami anak-anak mu , ingin memehon restu
 wahai ibu ku wahai ayah ku , bimbinglah anak-anak muu.

k lahh. smpai sini jer buat mse skrang.Assalamualaikum.

No comments: