copy? boleh blah !

Friday, May 20, 2011

jang, ce dongar japp.

Photobucket
akak sentiase mendengar umar , darl.



Assalamualaikum , hari ni hujann lebat gila-gila . bukan hari ni jer , seminggu berturut-turut hujan. memang kene gila aa dgan mood aku . aku pun xtau la wee. susah gile perekse , haritu aku bleh buat peksee dgan cemerlang . agak laahh. tpi , skrang neeeyy . aaaaaaaaaaaaa , x bermaye wee nak dtg skolaa , aku takot , aku takot nk tggu lme2 kt meja tu smbil termenung x buat hape . aku rse kau pun akan fhm mcm mne perasaan aku kan? risau gilerr. mak aku cikgu , malu la die kalau sorang anak die nii yangg .. erkk . Aku Na pinda sekola yang jauh drpd mak aku , supaye aku x memalukan die. Aku tau aku nie mmg x pandai . tmbh ngan pemalaz aku neyy . tahu online jerr. MEMANG !! sedih sedih. kawan2 aku yang selalu bagi semangat , tpi tu x ckoppp . mne semangat drpd family aku ?? tu aku mlz nk bincangkan kt sini . mmg aku da biase sume tu . jangan ambik kesah.



Jumaat 20-5-2011  8:35 pm.

Hari ni hari yang aku rse mmg hari plg whoee. xbest gile vavi. maaf ayat aku x bleh bla k ? tpi memangg. SAINS , aku x dpt jawabbb yayyy.. sumpah mcm bodoh. Paper 2 , susah gile Sekolah menengah ni haa ! spe dpt tolong akuu . aku belajar bnyk mne ponnn mcm tu wee. dah dah la tuu , BILA ADE ORG BISIK2 , GELAK2 PANDANG AKU . siapa x terasee wee ?! aku nk hampuk je sorang2 . aku x sepandai korang , aku tahuu. aku x lyk kawan org pndai cm koranggg . dan korang pun mne nak kawan ngan org x pndai mcm aku kan ? dan aku pun x hingin nk kawan korang. aku ade bnyk kawann. kalau xde kawan pun aku bleh dok sorang2 . Da shut up fak. Masalah sekarang sume drpd akuu , aku x pandai. tu jer .


Maharajala lawak , Amir kene sound ngan ahmad idham,
harap-harap korang faham.

hidup kt abim sngt lah terseksa ,
aku hnyer lahh maknusia biasa.



 maaf . mood x baek , maaf readers. maaf kak lisa :'(
Assalamualaikum, Kbai.

2 comments: