copy? boleh blah !

Tuesday, May 17, 2011

Soya Loya

mesti korang rse die lembut,atau bla bla bla. ohh die ni gengster ni bhaii .
Soya 

Assalamulaikum guys. saya gembira ni. haha haritu , umarabdulaziz da citer pasal kakBAHIRAH yang gojes tu kan? skrang saya nak citer pasal die ni pulak . die gangster , brutal. k tu je . TAMAT.

Loya

Hai, aku bengang ni. haha haritu , aitt? bukan bukan , bukan haritu. baru2 ni . haa ! lgi tepat . baru2 ni aku ader rse pelikkk kt seorang BUDAK. BUDAK Fb aku , termasuk skali BUDAK sekola aku. budak darjah 6 yer. pelik laa. si nadabadrulhisyamwatafa suka aku . yay! aku x happy langsung , benci . Aku x kesah kalau nak suka aku ke hape derr. masalah nyerrr letak2 gmbar  kt FB n BLOG bagai.. MY SECRET ADMIRE. oh mai god, tolong laa. kau pun kenal aku kan ? aku jahat . susah nak memaafkan org. pandai crik pasal pandai2 la kau pikir. skrang aku da delete kau . tu jer? aku harap2 la kau bce entri  ni, buang sume citer2 pasal aku yang ade kt blog kau tu. aku boleh berkawan . tpi , sbb ni la aku tidak dibenarkan berkawan. aku nak ckp laa. kegunaan blog untuk ape ? aku x tau. but , yang aku tau ... KEGUNAAN BLOG BUKAN UNTUK MEMALUKAN ORANG , BUDAK ! kau bleh jawab sendiri dgan Allah sbb membuka keaiban org. BUKU USER kau tu aku bayar . aku bayar ! xpayah la nk nangis2, cuz aku x suka kau. ni hidup wee. aku hnyer suka org yang same umur ngan aku or lebih tue. opss, hihi . budak bawah umur .. aku hnyer anggap adek. harap kau faham. aku x suka membenci. but,aku lebih suka org membenci aku daripada org menyayangi aku. aku dan seorg polis dpt memberkas blog kau tu. hahhaha , perlu kerr aku nak tunjuk gmbar kau kt sini haa? emm, jp aku pikir. aku xkn letak gmbar kau sekarang .. but aku akan letak jugak nnti bile2 mase. sekarang aku da kehilangan kau , org yang banyak membantu aku. tpi , aku x sedih pon. huh? kenapa huh ? aaaaaa.
k babai. Kesimpulan nyer kat sini , kalau kau dah suka kt seseorg tu diam2 je laa ngok. xyah nak ngade2 hebohkan mcm org GILAAA. ini penamat yang batul2 punyer. x tipu2.

cinta xyah dicari,
cuz ia akan datang sendiri.
kau pandai jage diri,
InsyAllah , kau dpt cinte tu suatu hari nnti.
rambut anda akan kelihatan cantik dan lurus dgan menggunekan sunsilk. ehh wrong numberr !!

No comments: