copy? boleh blah !

Tuesday, June 7, 2011

sekarang aku benci kau.

Assalamualaikum.
umaarr, x update kerr? huhh , muahh. 
ehhh, bru jerr nk updatee kak lisa oii. hehehehe, sabor ekk . okehhhh.

TUESDAY 7.30

Hari ni hari selasee yeah !

SUNDAY 8.00

Hari ni bukan hari ahad. kbai.

conclusion : aku bukan nak citer pasal hari , kayy? jgn jdi bongok.

okehhh , tok sahhh nak buang mase lgii. jom bce citerrr aku jomm. 
Aku, umarabdulaziz ckop bengang. bengang nak mati.nak tau x aku bengang kt spe huh ? kau x tau ? hadumakkkk . aku bengang kt minahh sorang ni haa? nk tau siapa? erkk. hmmm, shhhh. minah tuu internet aku.  sial gilerrr dohhhh TM nie! Macam siall doe. sumpah aku ckp. x habehh2 buat perangaiii. aku malaz la kann. tmbh tension akuu , bilerr xde kawan nak diajak berborak. huhh, member2 aku.. kalau cuti jerr mne ingat aku dahh. aku contact x angkat. sob sob. cuti ni x pegi mne2 pon. waaaaa, sedih doh............ nasib lahh adee adlina n of course lahh alisaaaaaaaaaaaaa dan geng2 diee (capslock smasher) :') xsngkerr aku msok dlm group tu. terharu gilee. =D merekalahh yg ade mse aku bosann ! x mcm korang, iye lahh aku ckp psl IMAN, NAIM, DANIAL, ELMAN, dll . korang sombong nak mati ehh ngan aku. hermm !!!! wuhh. tension doe. bad lah mood akuu. haha, nasib la ade ROJAK man. tergolak den. hilong tensionn. :D huhh. cuti ni x bestt kayy? series aku x tipu. aku maen game, chat , membebel ngan adek , dan tido. tu jer aku buatt. xde buat mnde laen dah.

kelakar gile vavi mamak ni. :'D

Aku ade masalah skett dalam mengguna gmbar org ni. maklumlahh. nak menggatal. first, aku gune gmbar faris najhan sbgai DP. dan member2 die marah kt aku. ohh fak. aku tukar DP aku kpd sorang lgi member baik aku. dann pakwe die jeles, haha. masalah kan aku ni. ini nme nyerr x der kerja. alaaa. suka hati ak lahh kann. yer yer. bende tu salah. aku tauu. kayy maaf sume. chow! dan hubungan aku dgan kak **** dah x mcm dulu. aku pon x tau. aku tau aku salah manyak. aku bukan umar dah. aku jahat gilee tahun ni. kakak aku pun berkata : 'kuang ajar gile doh , aziz ni ! dah besar sngt dah agak nyerr kott'. Sorry. 


husband jiran aku, pengsan. kami berlari ke rumah sebelah sne. ambulans dtg , dan dokter kate nadi die dah.......... marilahh kite sedekahkan al-fatihah kpd beliau. Harap dose2 kecil atau besar beliau dpt diampunkan oleh Allah . Innalillahi-wa-inna-ilaihi-raji-un.

No comments: