copy? boleh blah !

Thursday, June 2, 2011

Budak ini .

Assalamualaikum,umarabdulaziz dtg buat post bruuuu. oh yeahh bebeh !


Sebelum beliau meng-famous kan saya di tengah2 blog diee, meh saya famous kn die. nama dieeeeeee , Nur adlina abdul talib. saya bnyk persamaan dgan die kayy ? 7 adek beradekk , kahkahh. =) silalahh add die dekatt FB, die cool wee. jangan pulok nk tergedik-gedik nk ngorat die. bencol kepale aku kangg. HAHA best gila kalau die baik cuti . x henti I chatting nan diee. pagi petang siang malam. huuu ~ adek angkat I nii weeeh , jangan nak tergedik. (opss aku yang gedik) aaaaaa , series die comell gile. erkk , agak melebihkannnn. tetapi tu lahh hakikat nyerr. kepada admire saya , siap sedie lahh memusuhi beliau nie haaa. cuz saya minat diee. titik. MINAT MINAT kehkekeh, die niii genster jgn memainlahh dgan diee , lu langsi lu mati. nway , aku akan belajar2 ckp bahse kelantan. hikk ni pengaruhhh citer kongsi laa nehh, kawee malehh laa. demo gi crik Fb die dlu. bru crik aku. HAHA, tadaaa. kayy adlinaaaaaaa. sayang kauu , x nyesal ade kawan cam kauu :D klahh tata u all.tatatatatattaatatta. maddi jane!!! (ehh titibe je )
nak gatal ? click----> follow la die, xyah follow saya. kehkehhkeh.
suka yang niiii <3

Justin bieber agak melebih laaaaaaaa cium selena gomezz lme2 mati lemas la die bodoh. :'(

No comments: