copy? boleh blah !

Thursday, July 7, 2011

SNAIL

Assalamualaikum.
Tajuk xde kene mengene langsung kayy ? kau bleh diam skrang.

OKEY! lama gilaaaaaaaaaaa x update la dohhh. puihh, suka hati aku lahh ! nak gado ke hape ? titibe. -.- haha nak tahu x ? nk tahu x ? nak x nihh ?! MAK NGAN AYAH AKU NAK PERGI UMRAH YEAY. Tanpa aku. YEAY ! --' kiteorg puaseee sndiri2 jer. buka pun sendiri sendiri. beli baju raya pun sendiri sendiri. Waaa! x besh tahu ? k wat eva. sekali sekale. justin bieber, aku benci kau !!!! lagi sekali -.- Haa ! hari ni kann. ade org kann..... nampok hantu. rambut panjang , bla bla bla. lakonan yg bgos. 5 star ! -.- haha aku x psti la kann die maen2 ke btol2. pape je la. nama x bleh bgi tau. seperti yg korang dah pun bce. JAMBORI macam tak boleh bla. skolah laen hantar FORM3 , FORM4 , FORM5 dan ade yg FORM6. kami drpd abim. hnyalah form1 & form2 . mmg x masok akal lahh kite bleh menang. bola jaring je no 3 tuihh! dan dan dan aku wakil bola n nasyid. due2 kalah dgan penghinaan. HAHAHAH ! -.- pdn muke kalah. spe soh x disiplin kan? bola , kalah sbb own goal. tahu ? kiteorg goal kt goal sndiri. silalah gelak dan ejek kitorg sekarang. nasyid pulak , mase kiteorg masok jerr bgi salam. sume keluarrrrrrrrrrr! hahaha hina. tpi ok lah. ramai puji aku doohh.


gmbar mase training je ada. credit ANEEP MADSAN
opss. xD
pikir dgan otak jugakkk
kalau dah bertempur ngan org besar2 ,dah tentu2 lah kalah.
patu nak komplen2 kiteorg x ckop training. wehh ! kite amatur la wehh.
lgipunn kann, yg jdik dieorg punyerr trainer sume artis2. kang ade yg kene jugak kang.

lepas ni jgn nak ngade2 crik aku untuk jdi wakil sekolah. kbai assalamualaikum

1 comment:

Nada binti Badrul Hisham said...

Teacher Rahila tak dok bagi tahu pungg, tak pe nanti nak pi interview ah.