copy? boleh blah !

Tuesday, July 26, 2011

Yaaaawwwww!


Tajuk 1 : Assalamualaikum . hello readerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrs! percaya tak? Haha aku tau korang x percaya. sbb aku tau korang mne tau . mne lah kau nak percaya. dan aku merepek lgi --' OK! sambung balik. Aku buat ramaaaaaaaaiii orang benci aku sbb aku tau aku ni jahat. jdi sila lah benci aku. HAHA aku maen2 jer. mne der laa. aku baekk . teman sejati. kalau korang kenal aku dgan lebih dkat. InsyaAllah korang akan sayang aku. omg. OK! salah stu kejahatan aku skrang ni yang baru sahaja dipelajari drpd IMAN UWAIS ialah... jeng jeng. perasaan tahap gaban punyer terlebih. tahukah ape itu perasaan tahap gaban punyer terlebih ? takkk! korang tak tauu. sbb aku x bagi tahu lgii. OK! <-- haa nmpak tiga kali OK. ehh empat. haaa. perasaan tahap gaban punyer terlebih tuu macam... perasaan atau berlagak orang suka kita. tektik ni hanya boleh dilakukan kpd member2 kite (berlainan jantina) yang sering mencrik pasal atau yang korang tak suka lahh. guneeeee lah tektik ni. pasti berjaya insyaAllah. OK! contoh. meraka tu datang kt kite dan carik pasal dgan member2 die yang annoying gile uhh. gune lahh tektik ni. CAKAP KAT DIA : Ehh aku tak terima cinta kau lahh. Kau memang suka aku drpd dulu kan. baru skrang kau cube mengorat aku. dan mereka akan automatik cube tidak mengacau kite kerana takut dituduh stalker. HAHAHA! kalau nak tambah dramatis. setiap kali terserempak atau terjumpa. TAMBAH SKETT AYAT : Ehh Haiiii. kau yang kantoi ngorat aku tu kan? kesian kau. tak pe tak pe. aku doa' kan kau supaye cpt2 berjumpe lelaki yg lebih baek drpd aku. dan mereka akan tros melarikan diri setiap kali mereka akan terserempak dgan korang. Haa Tamat dah sesi pembelajaran. Dan skrang ramai dak pompuan skolah aku benci aku. YEAY. salah satu nya, SHAKINAH FATIN NADHIRAH FORM1 NADHIRAH FORM2 dan banyak lagi. sekian .

Tajuk 2 : Assalamualaikum. hello readerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrs! aku bosan ahh -.- sbb tu la update. tengok blog aku makin buruk KBYE.

dua tiga landak , itik , anjing berterbangan,
Ehh skrang ni aku banyaaaaaaaaaaaaaaaakk berangan.

tiap2 hari makan ikan keli, ikan buntal , ikan siakap,
mak aku yang cakap.
 K Assalamulaikum. chow! bye.

No comments: