copy? boleh blah !

Friday, August 5, 2011

dashboard - view blog.


Assalamualaikum. heyheyheyooooooooo readerrr ! dah nak seminggu dah kite berpuase yer? haha, apesal? kau letih? jgn lembik sngt eh? teros lahh berjuang ! rasulullah berperang lagi k time bulan pose. haa. jgn lembik sngt. OK! atas tu afiqah bakar. aku bukan nak citer psl die kt sini. die skolah langkawi. kbai. haha, aku nak citerrrrr pasal blog aku ni haaa. ia semakin buruk dan buruk dan buruk. tolong laaaa. siapa pro angkat tngan! xde spe tangan -.- dan dan dan... Periksaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. nak nanges akuu menunggu ia cepat2 berakhir. HAA! cikgu cikgu ku yang ku sayang. x payah marah aku la ehh banyak fail ker ape. korang cube pikirrr. aku solat tarawih , mne sempat bce buku. tmbah ngan mase aku onlinee. mne ade maseee. HOHO! maths susah giler vavi.sumpah , k nak nangis.
           
           wah perenggan dua. first time dalam sejarah umardinggo, wehh nak tau x ? masjid umah aku nii, ayat yang die bce time solat tarawih kann mcm nak khatam quran je woohh. menggigil kaki aku. sumpah, tu bru aku. tak pak cik tua sebelah akuu tu. solat smbil urut kaki. haha aku pun follow die maen urut2 kaki. haa! tu laa salah stu sebab aku x study. huhhh. ptu cikgu2 mula lahh bising. kadang2 tu kan. aku pelik laaa cikgu-cikgu skolah akuu. langsung x faham situasi pelajar. mereka sentiasa mendesak. tu x pe lgi laaa. ni yg kaki report dan suka menjage tepi kain orang. lagi2 aku ni anak kepada teacher rahila bt. mohd yasin. habehh laa. balik skola jerr. mak aku marah. konon nyer ade cikgu mengadu aku ni buat bla bla bla bla. smpai ke laman social aku , facebook aku pon dieorg nak kecoh stu bilik guru. mcm haritu aku tulis ayat2 lepas geram kt status. Haa. ade ustaz yang membace nyer dan kecoh tross. satu skolah kecoh. maklum lahh. terlebih famous kt skolah tu. sebut jer umar abdul aziz, "ohhhh! mak baek. anak diee. haihh, kesian kann? suka memalukan mak dgan mende2 yang menyakitkan hati." sedih lahh mak aku dgr anak2 murid die ckp mcm tuu, pasal aku. HEYY ! thnkss a lott ustaz 'ABDULLAH' thnkss a lott Cikgu L***. kau cikgu aku. kau yg mengajar aku supaya menjadi insan yang berguna. dan kau jugak lahh yang membuat aku tidak berguna. kau tahu? tolonglahh jgn mcm ni. k wat ever ah. 

           Haa ! kami dah dpt kunci rumah. tinggl nakkkkkkk hantar barang2 pindah ke rumah baru tu jerr. haa ! bubye BTHO. yea yea (ubah mood) . Spongebob dah start .

Kau memang suka menyebok hal aku.
Menyusahkan aku. 
Aku benci skolah aku seperti mana afiqah bakar 
membenci asrama dia.

k lahh bye Assalamualaikum.

No comments: