copy? boleh blah !

Sunday, August 21, 2011

yeeeehaaaaa ~

ok emma watson comel gile eh :'D


Assalamualaikum, pembaca-baca semuaaaaaaaaaaaaaaa. apo kabo? aku sihat. Alhamdulillah. haaa, tahu x dah brape hari kite pose? -.- xtahu? gi google jap. OK. kite dah ber-'puasa' 21 hari. WOW :O cool~ tup tap tup tap dah nak sampai ke syawal dah aku tutup mata, bukak mata. haha, rasa macam sekejap . omg. x bleh diterima ayat merah tu. OK what ever LOL.

Esok ISNIN sumua urang. haaa, esok sekolah tahu? tahu x aku rse malazzz nak mampusss ehh? nak bangun awal dan berjalan ke depan McD tunggu bas lime belas minit dan sampai ke sekolah lime belas minit lambat. perghhh rase macam heyy der, lu x pena lambat der. ape cerr? heyy 'der'. terpakse 'der'. mak bapak aku xde. terpakse lahh lalui. tpi bez la jugak. mengelamun kejap. bukan selalu kn? ok bez bez. x teruk sngt lahh. tido jerr. ok dan ISNIN jgak lah insyaAllah kitewww dapat kertas PI tau? kiteww rase kiteww dapat A la PI. heeehh. tgk ah cne. amin x'D

Nampak tak, perenggan tigaa dah. huahuahua. aku memang suka meniru orang ni. heeek ^^ OK usha sini syeera radzi'  <-- boleh KLIK situ. blog die cantek doh. dan orang die hot comel gilazz. friend FB die beribu-ribu bhai. die banyak nyanyi lgu kt Utube.buat cover. kau orang bleh search sndiri kt kotak Utube tu . xkan tu pun aku nak ajar kott. bengng tol. hh aku cube add die, tpi die x approve2 pon. yeh bebeh. rse mcm best siket lahh. ಠ_ಠ  forever alone. 

korang bleh tutup lgu tu kalau x best. lgu tu hardcore sngt. ikut mood lah. aku kan emo
dan bukak blog ni lgu die best.

Klahh sekian saja penulisan saya. dan sayaambil kesempatan ini untuk meminta maaf kt sume orang. kalau2 aku ni ade terkasar bahasa dah terlalu bangang. terima kasih kerana datang dan bce post saya. sayang korng. sila lah maafkan saya kayy? huh? xnk maaf kan? ahh malaz aku layan korang dah choww! Assalamualaikummmmmmmmmmmmmmmmm.

maaf zahir dan batin awok <3

No comments: