copy? boleh blah !

Wednesday, August 24, 2011

yeh ^^

  
suka yang first ngan last ! <3
Assalamualaikum. x jawab dosa
kalau jawab. hmm makne nye korang sayang aku, cinta aku, minat aku or bla bla bla.
Okeyy. aku xde mende nak cite.tiada cerite menarik pon yang korang bleh baca. sekian Assalamualaikum.


****************************

Hahaha ok aku tipu korang! aku memang ada cerite yang ingin diceritakan pon. kalau x , aku x update doh. *matang siket* Kalau korang nak tahu la kan. markah aku yang aku rsee erkk. ala bleh dapat A ni . sume hampehh. ehh, **** lah puihh. 'cp cp' lagi la nak A . <--- euww. Hmm. update kli nih aku rse xde perengan sbb siket je aku nak citer ni haa. Ok , tros kan lah membaca. huhh ? jap jap jap. hari ni hari apa? berapa hari bulan? dohh. series aku tnyer ni. HARI APA??? haha ok calendar rumah aku da lme menghilangkan diri. kene culik kot. oleh sbb tu lah , aku kene membuka google untuk mendapat jawapan kepada soalan aku tu. tet. haa! hari ni hari RABU bersamaan 24 hari bulan lapan bersamaan 24 hari kita berpuasa di bulan ramadhan ni haaa. ce kire lgi berapa hari nk raya? woi soalan mcm tu giler punye senang lu mau search google lgi ke? eee, jijik tol. OK lgi 6 hari lgi kite nak mule makan kuah kacang, lemang , keteput dan banyak lgi. sumpah x shabar. jumpe ryan aku lgii. ok semangat sikett. esok punya esok kita mule cuti. yeh yeh yeh. pakai baju baru, seluar baru. kasot xde. kasihan sungguh. xpe xpe. :'D saya tetap happy pe . mama babah balik isnin ni. dan saya x sabar untuk itu. aku dapat bayang kan bersepahhh air zam zam , kurma kismis rumah aku. LAGI2 MAKANAN FEVERET BAPAK AKU TU. KURMA. Ya Allah, kismis aku suka. ;-) dan dan, Jumaat aku ponteng. hari last skolah. haha, ok xde sesape nak bgi aku kad raya tahun ni. aaaaa! Orite then, sebelum aku merapu ke bnde laen. Hahaha. tu je nok cite. Byebye. Assalamualaikum.
 u know what? aku x kn sentuh or update blog buruk ni sehingga raya taww. aku menunggu kad raya nih T.T ok tu je. bye.

No comments: