copy? boleh blah !

Thursday, September 29, 2011


Assalamualaikum. tahu apa?
aku cuma nak dgr satu ayat daripada family aku. satu ayat jer. iaitu 'SABAR LA ZIZ, SABAR EH?' atau 'ALAAA, NANTI OKEY LA TUH' apabila aku citer masalah aku.Tapi aku x penah dgr pon kte2   semangat macam tu drpd sejak aku lahir . Kenapa? korang xkn tahu. setiap apa masalah yang melanda, aku wajib citer kt 'mereka'. TAPI 'MEREKA' TAK PAHAM. mereka xkan penah faham. mereka akan automatik menyalahkan aku. 'cikgu' kat sekolah pon makin hari makin _______________ dan semua ni macam

YA ALLAH, KENAPA MACAM NI?

kawan2, hm mmg best ade kawan2. tpi 'kawan2' yang aku 'inginkan' mmg x pena wujud lgi dalam hidup aku.kawan2, yang sekrang juga x fahamkan aku. dieorg baik, tpi bukan baik yang mcm dieorg aku nak. 
dieorg x paham.

KERJA SEKOLAH AKU, satu lagi thingy yang mmg xpenah nak faham aku. semakin hari menggunung. tpi aku x perasan dan x pena nk try buat. pengakhirannya, tiru kawan jugak.damn. 
mende alah tu x paham.

AKU RASA KORANG PON X PAHAM!

untuk bubudak yang kenal aku kt sekolah aku gila? yeah. aku gila. aku jahat. aku nakal. aku gatal. aku lucah sket. aku suka kacau. aku suka memekak. aku perasan. aku x tau malu. aku... aku x faham korang -,- SEMUAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA tu, semua tu, cara aku nak tarik perhatian korang. YE, aku nak perhatian korang ! mmg susah betol nak jdi mcm 'miyyo azman' yang dgan gune muka je orang dah suka dan selalu PAHAM dia dan bagi perhatian sepenuhnya dgan senyuman. susah weyy. mmg susah. dgan diari aku ni je aku dapat luahkan dan aku harap diari aku ni PAHAM aku. erkk, memandangkan, banyak diari aku di real life mmg sume x bleh harap. hoho nampak aku merepek dah. aku ni mmg x paham situasi betol.

untuk orang2 yang benci aku. oh hai , KORANG MMG TAK PAHAM sebab tu la benci aku. korang tu mmg hamster ahh ! ye ahh kan, hamster kan binatang. binatang mne paham manusia macam aku.

untuk orang yang suka aku, HAHHAHAHHAHAHAHHA ! teroskan suka aku. tapi korang tetap x paham!

okey LAST, haa ! awak, hape masalah awak sebenar nya, awak x habeh2 nak cari kesalahan saya kenapa? iyee saya cakap ngan awak 'cikgu bahasa arab' GRRRRRRRRRR. -,- mak aku sedih kau x habeh2 report mende yang mmg x masuk akal. berkat tak berkat, aku dah doa' kan Allah buka pintu hati kau. aku buat ape kt kau pun aku  xtau. aku hormat kau, dan hormat tu makin lme makin pudar. sorry to say la bro. maaf. kau jugak tak PAHAM.

sekrang dah, sume dah di-listkan. bab family aku paling sedih skali. aku menangis banyak kali kot sebabkan mereka  ____________TAK P A H A M !

Bye Assalamualaikum.

2 comments:

Anis said...

Allah kan ada (: Kalau kita mengadu kat Dia, insyaAllah Dia hantar org yang boleh paham kita. be strong

Umar Dinggo ! said...

Tq kak anis.