copy? boleh blah !

Monday, October 3, 2011

WOI

BAPAK TAK TAHU MALU GILA AKU !!!!

Ok Assalamualaikum semua orang, nak tau x? nak tahu x? alaaa. nak punya kan. Ok joget punya joget, Dah sampai mase nye untuk berkepit ngan buku. Alaaaaaaaaaa, Nak pereksa akhir tahun, macam mana ini. ok perekse minggu depan. dan aku x bleh online minggu ni. LOL I hate it when people just starring at me and say HAHA, Dia ni? ni muka belajar ni. dok tandas ******** ahh ! heyy fuck you bitch. Aku nak buktikan kat mak aku bahawa aku lgi pandai daripada danial. Wakakakaka. Daripada Danial. Tpi yang pasti SAINS n NAHU SOROF fail ahh ! -,- insyaAllah tak. 

OK. aku senar nya dah lme nak update. minggu lepas, aku nak update untuk kata aku baru nak mula buat folio. ptu x jadi. due hari lepas, aku nak update lgi nak kate aku dah nak siap. Dan hari aku update! HAHA, 

Ok tu je eh? aku dah janji kt ustaz Hanapiah aku nak habeskan buku akses sorang-sorang. dan aku nak kote kan janji tu hari ini. erkk kota or kote ahh wat eva! KOTE? hahahaha xD cool bukan. 
wahahahah, khas untuk yang membaca <3
OK sebab lama kan aku dah x bukak blog ni. apa yang korang perlu lakukan ialah tekan la mende ni                                                   
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
V
tekan lah OLDER POST tu, mana tahu dapat membuat korang tersenyum.
Oh wait, just remember one thing. I LOVE YOU. pray for me guys.

No comments: