copy? boleh blah !

Monday, September 12, 2011

Tell me gudbye.


Assalamualaikum. Haa ! kau pesal x jawab salam aku. nak buku lime? GRRRRR. gambar tu disnap untuk seseorang sebenar nya. tpi , aku nak buat kt blog aku ni.Hapesal ? GRRRRRRRRRRR . 

*******************************

ORITE, kite mulakan story kita dgan Bismillah. amin.
OKayyyyyyyyyyyyyyyyyyy, lamaa gile aku x update aku rse. errrk, aku malaz. kau pe tau ? GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
japp, post ni mungkin agak lembap. cuz aku akan menggunakan baaaaaaaanyaak gambar. dan post ni mmg panjang ehh. aku JANJI. kak anis suruh -.- bukak blog die NI. Haha mana ada panjang! tipu jer.


Tahu tak? aku dah pandai men gitar. Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, pandai petik la der. ok aku x pandai. siapa bleh ajar. -.- aku pandai ngon-online jer. grrrr, at least aku mencube dohh. hmmm, aku sayang Nikon aku <3

Haaa! lupe nok kabor kann, aku da x suka kt orang yang aku kata aku suka tu. Wahahahhaha ! THE END. shit, kau mesti sedih kan? hahaha siapa soh sombong nak mampos ? tol x? ok then. perenggan seterusnya babeh !!

comel kan? :D
Best gak citer boboiboy ni. layanzzzz. duit raya saya telah pun ditambah dan ditambah. kawan2 saya yang baik hati telah dipaksa untuk bgi duit raya atauuuu..... BUKU LIMA ATAS TU. pilih, hahahah, namun, masih ada yang ingin bgi dgan hati terbuka. tanpa di minta, itu betambah sayang tuu. wakakaka. -.- OK, sabtu ni kiteorg serbu rumah cikgu hazurah. habeh lahhh. pecah berterabur ! x sabar. bertmbah duit aku. haha, aku nak beli iPhone 4. siapa nak tmbah kan duit? T.T have mercy ! shit -.- kedekut. pape je la, 

K esok UPSR kan? haaaaaaaaaaa, gua nak story skett. lu tau ? budak sekolah rendah , punya lah cuti bhaiii. Sekolah menengah ? x cuti pon ! dan, mase PMR ! Sekolah menengah tidak juga cuti. what the world? papepun, gudluck lahh. mende ni skali je doh. salah jawab soalan tu, kau mmg x kan dpt nak buat correction balik dah. ahaha. K tu je. BYE

attention ! Kepada budak2 yang aku benci , aku cume nak cakap aku sayang korang. tros kan buat aku benci korang. sebab buku LIMA aku sentiasa ada >:( bodoh. 

#akutumbukmukakaukang.

No comments: