copy? boleh blah !

Monday, September 5, 2011

takadaumaryangperiangdahkalini.

Assalamualaikum. peace yo! amacam duit raya? banyak? raya dah habis bro. aku dah masuk skolah da.. OK, takada ketawa2 dalam post ni. Aku xde mood. aku mmg sje nk tunjuk mood ni kt SINI problem? hmm, first skali aku nak respon kt Gambit bodoh tu. Apesal kau? kau carot2 kt fan kau pehal? kau masuk kn blogger2 sekali pehal? ehh sial ahh. aku bleh ckp x lme lgi xde la kau sebagai seorang artis. AKU TERASA SEBAB AKU SEORANG BLOGGER. kau kene tau tu. #yang x tau, ------------>Tekan perut gambit

 
cool gile T_T
Aku x penah tak suka kau, dan aku x penah suka kau. aku hanya anggap kau seorang manusia yang wujud dalam hidup aku.
OK. yang keduaaaaaa.

hapesal ngan gambit tu huh ? bodoh gile. HESH biawak tol.
Aku x kisah pon , kalau kau lgi sayang kn pakwe kau. cuz, aku bukan sesape. aku sombong pon dgan kau. brape kli kau datang abim. aku mne penah nk tegur kau hape. jdi, aku rasa aku ni mcm kosong. aku pon x tau kenapa aku terlalu penting sangat kt kau.
 .
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Campak jauh2 cerita kt atas tu. bukan itu aku nak cerita.

aku nak cerita pasal fesbuk aku. hmmm
hmmm
hmmm

Ahh ! ok . fesbuk aku terok dohh. tetibe terdelete orang. automatik. huuu~ gempak tol. berteknologi tinggi. ok aku tipu lgi. sebenar nye aku dah TERsuka someone. kau x kan tau sape! bwekkkkkk.
sebuah lakonan lahirnya perasaan. 
walamak. cool tak ayat tu, aku reka sndiri. k wat eva. nway aku dah dpt kad raya. daripada SHAKINAH
sekian.

http://www.youtube.com/watch?v=glD11w7PNkU

aku tengok menda alah tu tiap2 hari.
k Assalamualaikum.

No comments: