copy? boleh blah !

Saturday, September 3, 2011

Rebecca Black heee

  
cover album aku yang pertama, UmarsaM akan datang :'D
Assalamualaikum orang orang ! sihat? baguss. aku agak terkilann ahhh . tahun ni aku tidak berjaya mengumpul duit raya lebih banyak drpd ........ emm, Kauu. ehh KauOrang. ye aku tauu duit KauOrang lgi banyak. aku tau, duit raya aku seciput je. xyah heran ahhh aku x raya memana wehh. tuihh, nk kumpul duit beli PSP mimpi je laa. x cool lahhh. 
 
cecececwvrvwevwcejdednmdd4didedeidqwdnedi4cnidecncwckcdcwcckr <---- guys ! i'm bored. yeah, boreddddddddddddddddddddddd!  OK, aku citeeeee . haritu kan, aku naek kerete ngan abang aku aww. Ni bukti diaaa. TU----> NI ok ni. die pun citerrrrrr laaaaaa. kisah hidup die kt universti buruk die tu. die x berhenti-henti k bercakap? kalau orang indon cakap ngomong gituu. hahah abg aku ngomon x henti-henti.Ya Allah, perjalanan 2 jam kott. die cakaaaaaaapppppppp jerr. haaaaaaa TAMAT ! menusuk kalbu kan? :'( OK tutup cerita tuu, nway.. ISNIN ni sekolahh ! whahahahahaha. bez sungguh :DDDDD waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa D': aku x nk skolah weh. kerja khusus satu haram pun aku x buat lgi. ohh damn ! opss sorry ! ohh TUUTT ! isnin ni kalau xdpt kad raya or duit raya mmg nak kene ahh . aku pukul guru besar *errkk titibe .

MALAZ SIOT NAK LAYAN. MAK AKU DAH BALIK DAH PUN HAA ! CALL AHH !

Ahhhhhhhhhhhhhhh! aku dah merapu, lariiii daripada tajuk n gamba tu. hahahah ! k ! aku tros kan jeee ke depan. haaaaaa, nampak tak gmbar tu. yeh bebeh. u know what? this guy. yeahh this guyy. daaaaaaaaaa umar sam ! die nak buat cover. walamak. memandangkan die peminat rebecca black. die sdah mengambil keputusan nak buat cover lgu rebecca. alaaa lgu femes die yang berjuta-juta orang tgk tuuu. FRIDAY. FRIDAY FRIDAY FRIDAY FRIDAY FRIDAY FRIDAY FRIDAY FRIDAY hihihi OK drum roll pleasee !! *ba dumm tsss* cool bukan? HAHAHAHAHHAHAHAHA suara aku sedap pe -.-

 problemmmmmm?







































































































  





 

Assalamualaikum. :-(






No comments: