copy? boleh blah !

Tuesday, October 25, 2011

Oh hai hei hoi


Assalamualaikum, mood skrang ni tak boleh nak halang aku untuk posting somethin' rite? aku rasa macam nak lari rumah je -,- wakakaka. tutup cerita tu, lagu aku sedih kan sedih kan? haaaa, tutup lgu tu, mana kene ngan gmbar aku yang periang tu kan? dan tekan lagu ni. kalau bleh tggu buffering dlu haha



Okeeyy. aku nak mintak maaf lohhhh. bapak lama gile vavi x update. xpekan ?! haaa bagus. nak cerita hape eh? haaaaa. pereksa? haha, too easy laa. kakakaka, k aku tipu -..- ahh pedulik hape. janji dah bebas. markah banyak cukup2 makan. LOL tpi Aku tetap free~ ESOK DEEPAVALI , ahhh. cutiiiiiiii. cool leh. muahh india. tpi skolah aku mne cuti seminggu doo ! shit. tpi kt skolah pun dah mcm cuti. ahh k what ever. 

haha saje letak. ok itu wan athirah.
Ok tarok gmbar athirah dah, lagiii.... haa! haritu, semi abim form1 buat pertandingan memasak. haaa, kau tak tahu siapa waiter terbaik di dunia. Wakakaka, english dooo. papepun, waiter terbaik dunia tu of course la naj, naim,faiz,UMAR haiyakk ! ok. sangat kelakar dan enjoy gile ehh. menu kiteorg ala-ala kampung je. cume name je makanan tu je gile punye fancy mcm hotel 5 bintang. hahaha, smpai kangkung tu kelakar. cikgu-cikgu takut minum desert kiteorg dimana kiteorg dgan bodohnye menge-blend buah-buah berlainan jenis kedalam satu mangkuk. Bijaksana betul. menangis kiteorg habeh kan menda lah neraka tu. kakakaka.

dgr atau mati dalam 5 minit -,,-

       Once upon a time, there was a little young boy called syafiq abuang. everyone hates him. THE END. aku tengok kan? muka-muka budak f3 yang berjerawat,garang,dan blabla semua dah berubah kepada periang mcm aku. ohmaigadd, this is PMR's miricle. wink wink 8-) tak sabar nak bebas betul2 lohh. nak kerja and then kawin. HAHAHAHAHAH, 
      
      Tahu x? haritu aku nak delete blog aku. tpi x jadi. Tamat.

       Ehhh japp ! aku lupe nak mention aku nye Header ! hahahaha, cool x? heeeeeeeeee. ade orang edit kan. hebadd btol die. HAAAA! aku nak cakap. tahu x? aku dah beli monitor SAMSUNG baru tau? dan aku dah bleh on comp aku blek. syiahh. dan aku dah dapat balik folder2 aku yang dulu. bebeh tol la <3 ni salah satu gmbar. shit huduh.

ceng
       Hahaha, tengok la lame2. aku x marah sebab haritu aku jatuh kt dpan orang ramai mse tengah bershuffle semasa hujan. skrang aku dah tak suka marah dah. percayalahh ~ 


Okey bye tekan la older post.
Assalamualaikum.

No comments: