copy? boleh blah !

Wednesday, November 2, 2011

mu ah

Assalamualaikum semuaaaaaaa. hai, hape khabar? Okey, aku sihat gilo. cuma teruk la kaki aku -.- sakit, Tamrin membuatkan ia bertambah kritikal. nway, Tamrin haritu, hmm I meant kemp hari tu? Ya Allah, buusannn gile. xde yang menyeronokkan langsung.
          
             #gambar tu bukan nak menunjukkan aku ni syok sndiri ke hape. aku nak u'all usha rambut aku yang panjang sakai sakai panjang tu. nak putung tpi dah akhir tahun enn, membazir. Loh. Muka gay

             #aku mimpi benda yang sedih gila tadi masa tidur petang balik drpd skolah. masa mandi aku menangis. wuuuu T__T

            #tengok chatbox aku. ade haterzzzz. hahahahahahha nada perasan dulu drpd aku k. xD

Ekceli, aku x tau nak update hape. tapi sedih la bile teringat belog ni. sepanjang aku online, aku x penah nk bukak jenguk je umardinggo blablabla huduh lagu bajet tacink tu. Cis, malaz loh . hemm, sumpah xde idea. hahahaha, oleh itu, meh gua share something.


#1



#2



#3




        No 3 paling best. lelele, 1001 makna yang tersirat dalam lgu tu. tpi paramore stil champion. BEAST? hahaha, dah bosan la lu. lagi2 CnBlue. hahahahha! Kpop macam dah bosan je -,- dengar citer indon pun dah ade Kpop. pegi search youtube skrang. "SMASH- I HEART YOU". no komen. tumbuk kang. hahaha aku nak ade makwe Okayy BYE.

Thanks Qahira Hasnan 

Sebenar nya aku rasa aku ni macam........

macam......

Brendon Urie.

Bye Assalamualaikum. tata 


No comments: