copy? boleh blah !

Saturday, November 5, 2011

Rrawrr !!


Well, Assalamualaikum guys. yang membaca, yang menengok, even yang menyinggah terima kasih bebanyak lol. Selamat hari raya korban hulur la sket daging. hahaha, ok ok. tengok tu. tu, penumbuk tu lgi. haaaa, sekolah gua buat jamuan. best pe. rugi ahh spe yang x datang. hahahah -.- ok, hari tu aku ada tulis kt belog ni yang skolah aku ade masakan tu kan? haaa, tahu x? hehe kite orang dpt no last. pelik gile doh. ok lupakan tu.
Totallyy semua gambar 363. syok kot. member2 aku pakai snap je. gambar buruk kata cntik. yeh itu laa geng Form2. hahahahha xD kalau nak tengok gambar. kau bleh add aku. tegur2 aku. hehe, kemudian.. bukak image, tekan sana tekan itu. dan tekan sini. taraaa nnti jumpa la album 'bez tut ever'. ok mat? bagus.

Rumah baru aku, dekat SAUJANA 20% lgi on the way nak siap. wow, time2 cnni plg x best. ko tau? memandangkan 80% dan siap brmulalah kami mengemas barang-barang. Sedih gile vavi nak tinggalkan rumah usang aku ni. Yela, dah tinggal sini pun dah 13 tahun. tsk tsk , lahir2 ni la rumah aku. okey, maleh nak tacink lebih. rumah je pon. :'D

Update : 
Hari ni macam hari-hari biasa. 'ok' saja kot. tengok jam, pukul 5 pagi. 'wow awal lagi ni'. tidur lagi buat setengah jam. ikutkan hati ni nak pergi solat tahajud. tapi subuh dah nak masuk. 'tak apa lah'. mungkin aku masih befikiran bahawa sekolah masih dibuka hingga pukul 8. tidur saja lah. TUP TAP :'>'Woiiii! bangun !' deyna dah mula mengeluarkan suara naga dia. 'pukul berapa ni?' Okey, mama dah pun dekat bawah sedang menyediakan sesuatu untuk dimakan. Jam tadi yang aku baru je tengok menunjukkan pukul 6.45. 'mati aku'.

         'Wah, inilah sekolah baru aku'. Memandangkan aku seorang pelajar baru di sekolah ni. Agak kaku untuk aku menegur sesiapa. Kerana aku sahaja yang begitu asing di situ. satu hari di sekolah baru macam neraka. Tidak berborak, tidak bersembang. mulalah aku rindukan sekolah lama, ABIM. wajah iman, atif dan yang lain-lain bermain-main di minda. Pelajar-pelajar di sini semua nya macam ____. Tiba-tiba, datanglah seseorang yang sangat aku kenali datang menegur. ya, itulah tasnim kawan baik aku masa aku darjah 1 n 2. 

*****************

Mimpi tu terhenti selepas kakak aku kejutkan aku pagi tadi. tacink gile aku. sampai demam kot. sedih gile x dpt sambuung mimpi tu . tapi apa yang lebih menyedihkan. mungkin aku xkan dapat jumpa Tasnim lagi. :'( 


Bye assalamualaikum.

No comments: