copy? boleh blah !

Tuesday, November 8, 2011

POT POT!

Peace Bro. Assalamualaikum. 
Oh hai reader(s). hihi, okey banyak menda yang menyedihkan sekrang ni kot. :-B
Tengok muka aku tu. comel tak comel tak? pot pot. lagu kenny G ni mmg sedih bukan? i'll bet korang pun sedih jugak esok nak sekolah. aku sedih gile cuz aku lagi prefer dok rumah atau kampung bla bla bla. aku harap aku x sedih sngt lah. cuz aku mmg x suka sedih-sedih sebab.......

What the hell umar sam???


I'm Freekin' happy today, Trololololololll !!

hahaha, kalau kau nak tahu kan. aku nak update daripada kol 9 tadi. gile xde idea kan, dok tngok youtube, ber-FB. hahaha taadaaa! sekrang baru nak 'publish post'. puih, sebenarnye kan.. satu sebab je buat aku happy mcm ni. Aku diet dan dah pun turun 2 KG lgi. bhahha i'm so cool :'D tahniah bigbang. wah  lady gaga, comel topi. semua comel la <3 Bahahhahsskbkdbckkrwhbskscbrknfvnbotuubtobgnbnfdhbtdbv

ok bai aku dah gila.

Assalamualaikum.

No comments: