copy? boleh blah !

Saturday, November 12, 2011

ULS

HEY Assalamualaikum, saya sayang awak sangat-sangat. *what?!?!* okey,, reader(s) !!!! how about some jokes? karipap karipap.. ade donut, hahahahaha emm, nevermind. -,-  lagu aku lagu aku. tacink gilee. xyah nangis dulu tu lagu lama. ok tutup lgu bajet tacink tu dan luangkan sedikit masa tengok trailer citer ni :'D ia mengajar aku sesuatu,

agak ketinggalan lah aku, 

Gambarr yang aku letak tu nama die stefani. aku cilok kt tumblr die, uuuu~ cantik kan? well, die ngorat aku dulu. ngeeee. maybe korang kene start ngorat aku sekrang ataupun aku... aku, emm aku ahh xde pape. T.T 

Siapa tengok cerita supah ninja? ohh citer tu best doh. like siriusly. no kidding.


Hasil kerjasama, baca buku.. dapat lah aku menutup kisah pahit aku kan? erkk, result haritu sangat lah teruk gile. dan result kali ni like woowwww !!! first masa dapat kertas buruk tu aku macam, alaaa, markah aku aku xde banyak beza pun ngan haritu weh haha, bajet sedih la time tu kan. dan masa aku nak 'buang' kertas tu tiba-tiba danial kata die lagi terok daripda aku. aku macam WHAT? haha ade la tulisan kecil di situ yang aku terlepas pandang bahawa ia mengatakan aku dpat number 2_ !! dapat RM5 daripda suhaila kalah bet ngan aku. die kate die lgi hebadd haa tu la makan die. hahahaha , aku tak happy pon senar nye. --'

bye assalamualaikum.

No comments: