copy? boleh blah !

Saturday, November 19, 2011

So, this is it.

Assalamualaikum. oh heyy pipol ! hmm, hehe. dah habes dah sekolah. impian aku sejak pertama kali nye aku masuk form1 dah pun tercapai. *yeaaaaaa best nyerr!!!*
 Tak best langsung. sedih pulak yang keluar, tah aku x tau kenapa. mungkin....
errrk MUNGKIN??
mungkin aku sedih sebab cikgu2? mungkin aku sedih sebab ULS? mungkin aku sedih sebab dak ibnu sina? atau mungkin jugak aku sedih sebab aku mungkin takkan ada kawan yang lebih sporting daripada tahun ni. Kemungkinan besar aku tak pindah daripda abim. hooreey. dan besar juga kemungkinan aku berambus daripda situ. but, who cares? 

OMG i love u too zooey deschanel.

So, Sekrang dah pun pukul 5.45pm. kecoh Fb pasai malaysia lwn myanmar dkt sukan sea. alaaa, keep calm and believe in Harimau Muda lahh. aku yakin dieorang akan buat yang terbaik untuk punggung2 yang menonton mereka bertarung.percaya lah. hehe, ok diam.

Semalam hari last, perghh tacink gile k? okey ramai tak datang. but sempat la bermaaf maafan dngan budak2 gedik yang datang dalam kelas tu. haha xD
Ekceli, aku mmg tak ada idea nak tuleh apo. Hahah baca je laa. tu je tugas korang kan? ok hoho.

First, masa mula-mula keluar kereta pada firstday aku sekolah sebagai sekolah menengah. dalam hati aku perghhh bosan gile doh sekolah ni. haha masa tu hari khamis awal tahun 2011. dah cukup lama aku sekolah dekat sebuah sekolah yang bernama Seri Semi Abim Sungai Ramal Dalam. dedededededede, 4 bulan lepas tu.. result aku macam (*%(^#$& lagilah aku bertambah "AHHHH! memang aku nak pindah daripda sini" dan lama2 aku mula rapat kan diri aku dengan ustaz Hanapiah. Beliau dalam kelas banyak bagi aku semangat lah. banyak mengajar aku sesuatu selain daripda maths.

Lama2, maths aku pon ok. dan subjek laen pon ok. tpi hati aku masih tak tenang sampailah aku rapat gile dengan budak form2. kiteorg member2 maen bola sama2. hahaha, best lah lepak sama2 tiap hari masa makan. petang2. dan bile dah dekat akhir2 tahun mcm tu. beratlah hati aku untuk meninggalkan sekolah aku yang aku sekolah ni sejak aku keluar tadika ni haa. So sekarang bile kawan2 aku tanya, jadi ke kau pindah tahun depan? aku akan jawab macam ni
Well,.. kalau aku pindah pon best. tpi kalau aku tak pindah pon best jugak kot. Allah lah yang menentukan nnti :-)
hahahahah lagu aku best kan? Kbye readers, bye semua, bye abim. bye Zooey. ;)

No comments: