copy? boleh blah !

Tuesday, November 22, 2011

Hoorey

 
GOAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAL! AUMMM! RAWRR!

Assalamualaikum semua, okey aku x tau ape motif gmbar. mungkin mcm tu kot kami masa azra goal kan malam tdi. hushh weh, tak boleh nak tipu kau lah.. even, jiran sebelah tadika tu pun garuda. jerit goal untuk harimau. sngt terharu dan wow! bapak best gile.


Pukul 6.45, gua dah siap berjersi malaysia. tak tahu kenapa tpi gua rasa malam ni mungkin malam yang awesomeeeee . abang aku pon balik awal. facebook aku dah standy pic harimau dgan beberapa lgi geng aku yang ber-rawrrrrrrr semalam. kecoh pasai bola, padahal belum start lagi kot lek ahhh hahaha, mula-mula nak pi tgk kt kedai dpan sanaa tu haaa. tpi kalau pikir2 balik, baik beli makanan je tgk kt rumah boleh update status bagi setiap 5 minit kan? haha. okey, aku laa jdi mangsa kene pi beli makanan. 

Fuhh, sampai kedai. x kelip mata aku gile babi punya ramai tgk citer apetah kt tv3 tggu bola kot. "tak solat ke depa ni?" hahaha. ok dah dpt order bayar, sampai rumah je makan ramai2 dgan gelojohnya. 15 minit lps tu game start! hihi.


Kau tau tak macam mana kebas nye jantung aku masa bola baddrol tu kene tangan keeper tu? tapi nak wat cne, kuasa Allah. pasti goal gak. team mne yang gune Allah dan team mne yang gune bomoh yang patot menang? hehe sorry bro. mebi, nexs taim. 100 tahun lagi kau menang. hihihi, tpi papepun tahniah kerana "SEMPAT n BERJAYA" masuk final. peace no war !

the end.


tolong saya kayy? thnksss :D

inilah barisan kitaaaa lalalalalaala

bye assalamualaikum :'>

No comments: