copy? boleh blah !

Thursday, March 1, 2012

Random


HAI reader(s), aku sihat. haha terlebih sihat. dah lama x pergi menimbang. alright, aku happy sangat harini.
Betul lah, ape yang rasulullah kata.. harini lebih baik daripda semalam, dan esok lebih baik daripada harini.
Khamis lepas, macam middle finger dan khamis harini mcm syurga. Alhamdulillah.

Wa dapat jawab soalan paper science dgan cemerlang hari ni like a boss, duduk bersila macam tok kadi atas kerusi sambil korek hidung menjawab dgan penuh lagak. tanya orang sket markah maths agak memuaskan. 

hihi, so, this is life. mcm orang kate, roda tu. mula2 kite di bawah, kite di lenyek. dan kini kite di atas! muahahaha tak baik takbur, hahah tengok gambar aku tu mmg sesuai untuk semua orang. trolling face LOL


Okey crush aku dah add aku kt FB! rasa nak meletop. 

No comments: