copy? boleh blah !

Friday, March 9, 2012

yeay -,-

hai hello hey olla heyyo oit hoi 

Assalamualaikum, guessssssssssss whattt? yeay dah cuti maa. seminggu. kau cuti ke?hehe okey! family aku x plan lgi nak pegi mana mana. tpi rse nye semua pergi kerja. LOL sob sob, so... aku rasa kan. aku bercuti di alam maya aku jela. haha, ade laggi 3 season guaa nak tengok sampai habes cerita how i met your mama. xD Actually, belum cuti aku dah cabut lari. haha harini aku ponteng, sebab aku tau punyaaalah. kompom cikgu bagi homework last2 day dan aku malas. face it bruhh! 

Kawan-kawan aku manyak pegi ihtifal. so,.... cancel lah plan nak tengok ghost rider. T_T err aku janji kt diri aku tak nak beli CD cetak rompak untuk cerita tu. jadi, aku kena dapat kan ticket wayang cerita tu walaupun terpaksa tengok seorang diri. well, aku dah kumpul duit banyak2 mcm orang bodoh. sebab banyak sangat cerita bodoh nak keluar. KLgangsterSpidermanBlaBlaBla aku mati dalam diam-diam rupanya tolong-.-

Nak citer pasal dia ni, hey die terlalu awesome untuk semua orang kenal die. oleh itu, die deactivekan FB die demi SPM. wahaha, aku suka akak hot ni. selalu layan aku walaupun dah ade pakwe wahahaha tak macam budak2 hot lain. ramai peminat pulak

...........................................................
 
Semalam, aisyah ajar kiteorg mcm mne nak buat percent2 dgan nama kite bersama nama crush kite. percent jodoh mcm watafa kononnya -,- dan ramai gak ahh join cam orang gile buat nama dieorang kt atas kertas. kes aku pulak, markah jodoh aku dgan ____ bapak siket. dan aku telah meletakkan diri aku dalam mood bengang. Tulah cerita die.

HAHAHAHAHA





No comments: