copy? boleh blah !

Sunday, March 25, 2012

UAZ seriusly version.

Oh hai, Assalamualaikum firstofAll, lagu baru Katy Perry tu best gile. aku macam dgar 8 jam sehari. yeah seriously. hahahaaha 

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 

"calendar, calendar!" OMG, seriously, calendar? seriously? hari jumaat sabtu........... oo okey, challenge accepted. aku cuba ajar diri aku untuk melupakan satu hari daripada satu bulan ni. Okey seperti yang aku baru je dicabar. aku diam cuba tutup mulut tak nak kecoh2 hehe ;D suddenly, *le wild dad appears, "Jis, nak ape?!"  patu semua orang dengar, dan... "Weh kau nak ape weh? weh mintak lah babah *****" erk hadoi =,=  okey, seharian hari tu hampir perfect, H.A.M.P.I.R, tpi sampai petang. mata gua diserang bola takraw. Wtf, on my birthday! seriously, bitch. hahaha sakit gile. tetetetet, solat jumaat, aku jatuh sungai. haha tipu je, aku lapar gile, tpi sebab makanan kt kantin pun tidak menyelera kan. aku berlapar lah. aku lapar dekat hari lahir aku! oh seriously, kantin?!!?!?! aku mcm nak bunuh diri...... kawan aku. xD banyak kemalangan pada haritu. cuma aku diam je.

aku mula lah nak salahkan takdir..... erm, astarghfirullahallazim. dan semua nyeeeeeeeeee jadi okey, bile *le wild crush appears "oit, selamat hari lahir" :-)))) 

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -  

okey belum dapat hadiah pape lgi tapi ape yang aku dapat ialah.... hadiah paling best, hemm semua orang ingat bday aku. =,= bukan kah hadiah tu expensive? hahaha, ;D ahaa xde lah. aku pegi dinner je semalam
dekat lannai. gambar tak banyak.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

have a nice day. assalamualaikum.

maaf, banyak yang x kene dgan post ni.
maklumlah via iPad. 

No comments: