copy? boleh blah !

Monday, April 23, 2012

Hilang


Assalamualaikum, Heyy kiddo. Its been a while, aku dah x jenguk-jenguk blog aku ni, berapa dah followers aku. ape yang aku imagine ialah 10 orang followers, 1000 page views. haha Hakikatnya, seorang insan bernama... hmmm, #sweetsabrina ni je yang baru join nak bce updates2 aku :'D haha Thanks.

Minggu lepas, hujan-hujan-hujan. tiap-tiap hari hujan en. Segar pokok rumah aku, xD dan bile hujan. tahu-tahu jela mood semua orang pun memang x best. rse nak marah je. LOL aku manyak tertekan weh. aku malas nak pasang kipas gaduh ngan adek aku. Namun masih ade yang mengembirakan hati aku ni, Manusia-manusia yang layan mesej aku, layan aku kt FB. Ia Sangat menggembirakan tahu x? aku ade lagu nak kongsikan.













'Aku gembira, kalau kau gembira'. Hahaha aku x penah guna lah ayat ni. -,- Seriously, kalau kau gembira buat jahat, takkan lah aku nak tumpang duduk gembira en? ergh, Kau.....kata tak nak la ade perasaan suka-suka, bercinta ni dulu. oleh itu, aku tak nak hubungan aku rosak dengan kau macam takkan dapat cakap dengan kau lagi sampai bila-bila. Maka, tidak ade sesiapa pun tahu apa apa pun perasaan aku kat kau. Takde siapa. aku pun x kesah la pasal couple2 ni malah aku tak nak pun. Dan hey, kau couple dengan mamat tu? ape perasaan aku doh? Hahaha cuba bayangkan aku duduk di tepi manusia yang dah reject aku dan berbahagia yang duhulunya berpegang dengan ayat tu? Where's my special fingger? oh here it is. sayangs

poor lily :'D 
sekolah
So,... sejak tragis aku x dpt pegi jambori tu. tah kerja sekolah aku asyik guna komputer je. Presentation BI sangat enjoy, Science . Tak lama lagi folio. haha yeah! blablabla. Forum... gua punya lah bersemangat en.. pengerusi. Dah hafal siket-siket, boom! hancur semua habes mood, cikgu hazurah titibe merajuk. Ni semua salah team Ammar n Imran dan bdak2 pompuan f2. Orang nak buat forum, dieorang nak bernasyid. Serious tension, kalau boleh nak cepat habes lah xde nak sakit mental sangat en.

Test topikal dah banyak jugak dapat paper. shit ah, tak fair. markah aku banyak B. xde A nye pon. Sakit hati lah kalau memang PAI tu dapat 39/50, 78%. Sejarah 78%. BI 72%. Semua orang bergelak ketawa bersama markah-markah yang membanggakan dieorg tu. Papepon, Alhamdulillah, gua meningkat meningkat meningkat jugak mak aku kata senang nak score PMR kalau malas. Hahahahah. 

Emo pun Emo jugak, tapi avengers dah nak keluar. Kali ni konfem gua keluar duit weh. Minggu depan cuti isnin selasa. Dieorg pegi cameron dgan Rm250 cekik darah tu yang dieorg kate sangat berpatutan tu. moga berbahagia disana. Haha, Aku banyak merapu. :'> jom dengar lagu ni sementara bayangkan aku bersama crush aku yang baru. coming soon~ hik3





No comments: