copy? boleh blah !

Friday, June 1, 2012

hi



            Hai. Assalamualaikum. Nama Saya Umar Abdul Aziz Bin Samsudin. Dan Selamat Datang Lah Ke Sini. Blog Saya Yang Tidak Lawa Sangat. dah lama sebenar nye aku tak menulis karangan kurang 120 perkataan macamni. hee, dan ini pendahuluan. aku sebok sangat sampai takde masa untuk aku merapu disini. Olla u-olls.

            Gambar-gambar hari guru ade kt Fb aku. pergi la check, tu pun kalau masih ada. Haritu mmg enjoy gile, form3 bersungguh-sungguh buat majlis tu dan macam yeay. okey tak best sngt malah sedih pun ada. Seorang lagi member baik wa berambus daripada sekolah ni. Bye Fadhilah, mission kau dah tamat. berbahagia lah di sekolah jalan 3 tu. lepas ni giliran wa dengan rehan. sep siket.

             
hahahhahahaha
              
So.... hampir berlalu cuti seminggu. ade sisa seminggu lgi.
Satu pembaziran, aku tak pergi mana-mana. Kenapalah time ni pulak semua orang nak kerja en.
straight menghadap internet, bersosial dengan member2 gua. maen game. wah, cuti aku perfect sangat. -,-
oh aku baru teringat. aku x tau nak update ape sebenar nye.








































okey bye sayang. Assalamualaikum.

No comments: