copy? boleh blah !

Thursday, February 3, 2011

sEEEs

Hooiitt.... haha,cpt sungguh diriku mengupdated Bloggie comel nie. hihi,setelah mengambil mse 2 hari meninjau-ninjau bloggie org, saya dapati daripada cerita2 yg diceritakan di bloggie masing2 sngt menggambarkan kegembiraan.sekolahSekolahSekolaSekolaSekola. Best,Seronok . Tpi, kenapa saya x dapat nk rse ape yg mereka rse? kata sekolah menengah best sesangat? tolonglahh. xbest kayy? apetah lgi kt sekolah abim. x dapat rasa..ape yg best? tiap2 ari kene marah. wooo~ pembaris dah patah dah haritu, sbb x bce doa' kuat2. nasib baek bende tu yg patah.aaaahh,kawan2 makin lme makin skett ,nnti Syahid nk pindah dah. wahh, siap sowang2 nk tgglkan aku. bosan giler! aku rinduw kawan2 lama. aku rinduw budak2 6 omar dan budak2 dajah 6 yg laen jgak. Even bekas form3 pun aku rindu, dieorg baek ngan aku. x mcm form3 yg skrang.Dah mcm haktuih.x habih2 nk crik psl.aku yg mlz nk layan pun terlayan.kerek tol. okay scientis,cipta machine yg aku bleh blek ke zaman lampau ,skrang! haha , bodoh tol. makin lme aku kt sekola makin aku benci nk pegi sekola.haha, thnks bagi ayat tuh Jihan madiha -.- 


ckp psl jihan, malam haritu..jihan ade cite psl sekola die, kalau aku cite semua mmg rse nk nangis aa weh.aku pun x percaya kt Malaysia yg berpandukan agama islam ni da terjauh terpesong. pelajar2 melayu kt skola SMK bla bla bla da berani jual badan. what the fu*k man. weh, kite islam wehh ! nek bulu rome dgr hoi.nsib baek aku msih lgi dipelihare Allah utk tros berade di tmpt yg selamat. cume aku tkot kt kawan2 aku yg sudah bertukar kesekolah yg laen. wehh, aku merayu wehh. tolong lahh, jgn lupe Allah. aku tkot korang terjebak kt REMPIT2,PUNK2, or bnyk2 lgi wehh. pleasee laahhh.. AKU SAYANG KORANG ! tahu? tpi, ape yg boleh aku buat? haduii..sesiape yg tergolong di sini.. muhasabahla diri. aku bukan nk membuka keai'ban sesape. bende ni berlaku disebabkan rakan sebaye dan juga SEKOLAH. salah pilih kawan.. habis, psl sekolah pulakk. ikut korang lah, kalau da x suka nk wat mcm mne kn? hahaha , 

oklah, smpai sini je dlu. ok, byby readers ^^ 

No comments: